Věrnostní programy a soutěže

Vyraž s mentos na festival!

"Kup dvoje mentosky, zaregistruj účtenku na www.mentos.cz a vyhraj vstupenky na letní festival dle vlastního výběru!" Pro značku mentos jsme realizovali letní promo soutěž o vstupenky na letní festivaly.

Vrátíme Vám půlku ceny zpět

Realizovali jsme dlouhodobou spotřebitelskou soutěž pro zákazníky českého výrobce bojlerů DZ Dražice. Každý, kdo svůj nový bojler vyfotil a zveřejnil na soutěžní microsite, mohl soutěžit o půlku ceny zpět. Stačilo sehnat dostatek hlasů mezi svými známými.

Bertolli

Navrhli jsme mechaniku a grafické řešení spotřebitelské soutěže na podporu olivových olejů Bertolli. Nerealizováno.

Ariston

Spotřebitelská soutěž značky Ariston vzbudila zájem především díky hodnotným cenám a dobře zacílenou komunikací na koncové zákazníky. Zajímavý instore branding v electro-shopech, atraktivní ceny a vysoká účast zákazníků v soutěži (tedy i vysoký počet kupujících), to byly hlavní atributy úspěchu celé akce.

NC Eden

Cílem Přátelské karty je vybudovat povědomí o trvalé možnosti výhodného nákupu různého zboží a služeb s cílem přivádět zákazníky na častou „obhlídku“ těchto slev.

Nike Friends

Nike Friends je věrnostní program určený zákazníkům monobrandových prodejen Nike na území České republiky a Slovenské republiky. Navrhli jsme jeho mechaniku a zajišťujeme kompletní provoz včetně pravidelných emailingových kampaní.

Buď smart, vyhraj Smart - soutěž s chytrými bojlery z Dražic

Pro DZ Dražice jsme realizovali spotřebitelskou soutěž zaměřenou na podporu prodeje ohřívačů vody řady SMART s chytrými a úspornými funkcemi.

Inteligentní ohřívač vody s elektronickým termostatem přizpůsobí svůj provoz přesně vašim potřebám a tím dosáhnete znatelných úspor za elektrickou energii.

  • Bushman
  • City Epoque
  • Central Park Praha
  • Dražice
  • Fitmin
  • Laugaricio
  • Regionální potravina
  • Senior Domus
  • Symantec
  • ZOO Zlín
  • NIBE
  • NIKE
  • NC Eden
  • ArtSpect
  • Český Aeroholding