Nákupní centrum ve Vršovicích, reopening 2009
Nákupní centrum Eden ve Vršovicích prošlo relativně rozsáhlou stavební úpravou završenou otevřením nově rekonstruovaných prostor a obchodů. Převážně outdoorová kampaň informovala o probíhající rekonstrukci a budila v zákaznících očekávání chystaného reopeningu.
Reopening 2009
Věrnostní program Přátelské ceny
Cílem Přátelské karty je vybudovat povědomí o trvalé možnosti výhodného nákupu různého zboží a služeb s cílem přivádět zákazníky na častou „obhlídku“ těchto slev.
Přátelské ceny je věrnostní program určený všem zákazníkům Nákupního centra Eden. Ve vybraných obchodech a provozovnách umožní po předložení Přátelské karty nakupovat vybrané zboží a služby za zvýhodněné ceny. Minimalistická mechanika umožňuje aplikaci věrnostního programu napříč nájemnickou strukturou Nákupního centra bez nutnosti rozsáhlých a nákladných příprav.
Program jsme navrhli s cílem zvýšit návštěvnost prodejních jednotek nákupního centra, zajišťujeme jeho propagaci i provoz. Zároveň poskytuje zajímavý zdroj informací o zákaznících.
Outdoor